منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

مهدویت

چگونه امام زمان(عج) را ببینیم؟ توصیه آیت الله بهجت (ره)

آیت الله بهجت

چگونه امام زمان(عج) را ببینیم؟



آیة الله العظمى بهجت(ره) در پاسخ به سؤال یکى از مسئولین حزب الله در مورد چگونگى امکان تشرف به محضر مقدس حضرت بقیة الله اعظم فرمود:


راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ولى همت مى‎خواهد. انسان عاشق حضرت، پس از توجه دائم همانند رسیدن به بلوغ، خود را طورى دیگر مى‎یابد.




برگرفته از کتاب تشرف یافتگان، (از مجموعه شمیم عرش)، پژوهشکده تزکیه اخلاقى امام على علیه‎السلام .

نظرات 1 + ارسال نظر
s جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

اعوذو بالله من اشیطان رجیم .اگه کسی می خواهد امام زمان (عج)ببیند اول باید خدا رو بشناسد.درسته ما شاید واجبات رو انجام بدیم ولی ایا وقتی می خواهیم نماز بخوانیم خدا رو در کنارمون حس میکنیم.به خدا هیچ کاری نداره.من خیلی گناهکارم خدا منو ببخشد همه جور دوستی داشتم ولی هیچ کدامشون به دردم نخوردند با خودم گفتم کاشکی یه دوسته خوب داشتم که به فکرم باشه تو تنهاییام کمکم کنه.یه لحظه تو ذهنم یاد خدا اومد جلوی چشمم واقعا روشن شد واقعا خدا رو در کنارم احساس می کردم.یه حسی بود که فهمیدم بیست سال هیچ چیز نمی فهمیدم فقط گه گداری بر حسب عادت نماز می خوندم ولی نمی دونستم خدا در اطراف من داره بهم نگاه میکنه. هر کاری می خوام بکنم حس میکنم خدا داره نگام میکنه.من نماز صبح ها رو نمی خوندم یعنی حال نداشتم بلند بشم ولی از همون شب که خدا رو پیدا کردم گفتم خدا برا نماز صبح میخوام خدا خودت بیدارم کنی تازه شبش هم دیر خوابیده بودم خیلی هم خسته بودم سریع خواب رفتم صبح بیدار شدم انگار یه نفر گفت بلند شو وقت نماز صبحه بلند شدم ولی نمیدونستم کی اذان میگه.رفتم تو حیاط خونمون دیدم صدای الله اکبر از مسجد اومد درست وقط اذان بیدارم کرد.حالا با خدا دوستم هر چیز ازش بخوام برام فراهم میکنه.همه جا همراهمه الانم داره منو میبینه .حالا حتی میخوام کفشم رو پا کنم از خدا کمک می گیرم.ولی دوست دارم بهش نزدیکتر بشم بهش گفتم می خوام از این دنیا بیام به دنیایی که نزدیکتره بهت.قبلا میترسیدم بمیرم حالا از خدا میخوام اگه خودش صلاح بدونه مرگه با عزت بهم بده.جونه بی ارزشمو در راه او بدم.لعنت بر شیطون که ادما رو در خواب فرو میبرد به طوری که هر چی اون میگه انجام بدن.اول باید خدا رو پیدا کنیم بعد امام زمان خود را بشناسیم.خدارا شکر امام زمان همیشه در یادمه .کاش ما رو یکی از یاران کوچک خود بداند انشاالله .نمی دونم خدا از این نوشته هام راضیه یا نه .ایا وقتش نرسیده که بهترین دوست خودمون رو پیدا کنیم و با اون اشتی کنیم؟

سلام دوست عزیز این ایام جان سوز رو بهتون تسلیت می گم و امید وارم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نکرده باشین . واقعا که این طور است خداوند خودش رحمی کنه و بهمون کمک کنه تا بتونیم خوب بشناسیم و امامانش رو هم همچنین ما باید بابت هر نفسی که می کشیم همیشه دعا گو باشیم از خدا بخواهیم که هیچ کدوم از ما شیعیان و مسلمانان رو بدون شناخت خودش و درک امام زمانش مهدی ( عج) رو از این دنیا نبره تا در آخرت و پل سراطش شرمنده نشیم .
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد